Haasteessa aiheena tällä kertaa laukut, reput ja kassit ja nyt on kyllä miun vuoro osallistua, kun meillä minä enemmän noiden laukkujen sun muiden perään olen kuin tuo Wallu. Mut mua nyt tietty kiinnostaa enemmän tällaiset naisten jutut, ei toi Wallu noista laukuista niin perusta.

Tässä mie yritän änkeytyä äipän laukkuun, mut en mie oikeen mahtunut vaikka kuinka yritin.
1550889.jpg

Laukun sisältö täytyy aina välillä tutkia, eihän sitä tiedä vaikka sieltä löytyis jotain mulle.
871759.jpg

Uuden kuljetuskassinkin huomasin heti hyväksi paikaksi loikoilla.
1028520.jpg

Paperikassit on myös kivoja :)
1180674.jpg

Wallu jo kertoikin mitä kamaluuksia me jouduttiin viime viikolla kokemaan, kun toi äippä madotti meitä. Mie en tykännyt siitä touhusta yhtään ja sain äipän melkein hermoromahduksen partaalle, kun temppuilin matolääkkeen ottamisessa niin hienosti. :D
Tein jotain hyvin harvinaista ja jätin ruokanikin syömättä, kun siellä joukossa oli sitä lääkettä. Äippä luuli, että saisi huijattua mut syömäään ne lääkkeet siellä ruuan joukossa, kun olen muka niin mahdoton ahmatti. Mut en mie hei sentään mikään tyhmä ole, vaikka välillä niin antaisinkin olettaa.

Ja tolla Wallulla on taas joku ihme nirsoilukausi meneillään. Se on aina kevään ja kesän tullen tollanen, että ruoka ei aina maita, kun kaikki muu kiinnostaa enemmän ja sitten se nirsoilee vanhojen herkkuruokienkin kohdalla. Äippä on sille jatkuvasti tyrkyttämässä ruokaa, mutta poika syö vaan sillon kun huvittaa ja sen verran kun mielestään tarvitsee. Oon yrittänyt sanoa äipälle, että mie voisin kyllä syödä ne Wallun jämäruuat, mutta en saa. Pöh.