Tämän viikon haasteessa on aiheena virne.
Tämä poika osallistuu nyt ihan tuoreilla kuvilla, on nimittäin kaikki tänään juuri otettu.

Tiedä sitten meneekö nämä enemmän irvistelyn, kuin virnuilun puolelle. ;)
1537383.jpg

Saatteks itte kielen tollee rullalle! Äippä ei ainakaan saa, mut mulle se on ihan piece of cake, eli kakun paloja ja sillee.
1537385.jpg

Yaarr! Tällee mä irvistelin tänä aamuna äipälle, kun se söi aamupalaa, eikä antanut mulle kun ihan minimaalisen pienen palan Oltermannia, eihän se riittänyt ollenkaan.
1537386.jpg

Yritin söpöillä kieriskelemällä selälläni etutassut sumpussa että saisin lisää, mut ei auttanut. Sitten koitin tota irvailua mut ei sekään auttanut. Sitten kun äippä oli syönyt, se olis antanut mulle vielä siivun Oltermannii, mut ihan periaatekysymyksestä en sitä enää sillon huolinut (vaiks se siis on mun herkku number 1). Äippä yritti houkutella ja huudella ja tyrkyttää sitä juustoa, mut en huolinut. Jotain se mutisi jostain kierosta jääräpäästä, en tie ketä tarkotti. Mut siis kun juttu on se, että mä haluun sitä juustoo sillon kun mä sitä pyydän, enkä jälkikäteen. Nii kerta. Toivottavasti huomen aamulla pelaa juustopalvelu paremmin.

Tajuttiin muuten justiinsa äipän kanssa, että tolla pikkupullukalla, eli Kisu-Neidillä on tasan viikon päästä torstaina synttärit! 4 vuotta tuo muka jo täyttää, vaikka ihan kakaralta se mun silmiini vielä vaikuttaa.