Saatiin tuossa vähän aika sitten uusi kissanminttulelu. Sellainen iso perhonen, jonka sisällä on sitä kissanminttua. Vitsit että se on kiva! Heti kun sain sen, aloin heti pyöriskelemään lattialla ja hieromaan sitä naamaan. Sitä on kiva raadella ja pureskella ja hieroa itteään siihen. Kisukin tykkää siitä, mutta enemmän se on mun leikeissä ollut.

Äippä vähän napsi kuviakin mun kissanminttuhurinoistani.
Vähän pyöriskelyä ja söpöstelyä
751624.jpg

Mun lelu!
751626.jpg

Sitten siirryin sänkyyn sen kanssa, kun Kisu yritti tulla katselemaan mitä teen, enkä halunnut sen häiritsevän mun leikkejä.
751627.jpg

Raah! Suuri perhosen metsästäjä! Kuva on tärähtänyt tiedetään, ei mun perässä pysy paraskaan kamera. ;)
751633.jpg

Sitten alkoi jo vähän väsyttämään ja päätin nuuskutella lelua vielä viime hetket, ennen nukkumaanmenoa.
751635.jpg

Bonuskuva! Mun kuono! Uudella pikkukameralla otettu, kun vanha pikkukamera teki tenän.
751636.jpg