Tänään minä sitten täytin 3 vuotta. Ei tunnu kyllä yhtään vanhemmalta tai viisaammalta?
Aamulla sain naudan suikalelihaa ja päivemmällä sain maitoa ja herkkunappuloita ja ruuaksi ihanaa kalkkunaa. Nam, voi että mitä ihania herkkuja. :)

Aamulla vedettiin Wallun kanssa oikein kunnon synttärirallikisat. Wallu antoi minun voittaa synttäreiden kunniaksi. :)

Tässä minä ihmettelen tyhjää maitotassia. Joko se nyt muka loppui? Wallu, joitko sinä minun maidot? Piti säästää ne myöhemmäksi, en minä niitä sulle säästänyt. Noh onneksi, sain muitakin herkkuja. Rajallisesti tosin, kun on muka joku laihis vieläkin päällä.
589548.jpg

Sitten me leikittiin äipän kanssa vähän leluilla, höyhenkepillä muunmuassa. :) Vitsit, että se on aina yhtä jännä.
589550.jpg

Ja tietty herrasmies-Wallullakin oli rusetti kaulassa, niinkuin sillä juhlapäivinä aina on. :) Ai että se oli komea ilmestys.
589546.jpg

Loppu päivä me sitten nukuttiinkin oikein kunnon päikkäreitä, kun oli niin riehakkaat rallit aamulla. Lahjoja en saanut, muuta kuin herkkuja, kun Wallukaan ei saanut omilla synttäreillään. Mutta en minä mitään oikeastaan tarvitsekaan (paitsi ruokaa tietty ja sitä sainkin!). Lelujakin on aika kasa, niissä riittää puuhasteltavaa vielä pitkäksi toviksi. :)

Ja kiitos kaikille synttärionnitteluista! :)