Tämä viikko on aika kiva, kun äippä on koko viikon kotona kun sillä on jotain lomaa. Jee, ei tarvi päivisin olla yksin, tai siis kaksin Kisun kanssa. :) Me ollaan vähän ulkonakin käyty äipän kanssa, äippä paistatteli auringossa ja mä tein tuttuun tapaan reviirin tarkastusta.

Yks päivä kun me oltiin äipän kanssa valjastelemassa, siirrettiin ensin Kisua varten tuohon yhden ikkunan eteen tuo meidän raapimapuu ja sieltä se Kisu sitten huuteli koko ajan mun ja äipän perään. Ikkunaluukku oli auki ja äippä jutteli samalla Kisun kanssa kun ulkoilutti mua. Kisu vaan huusi pienellä vienolla äänellään aauuuu, miuuu ja ouuuu. Se jää aika usein tuolla tavalla oven taakse huutamaan kun mennään äipän kanssa lenkille, en mä tiä mitä se oikeen pelkää, että me yhtäkkiä kadotaan äipän kanssa molemmat vai?

No kuitenkin se raapimapuu oli vähän aikaa siinä ikkunan edessä ja voi vitsit siitä avautui ihan uusi kyttäysmaisema, kun tuossa ikkunan edessä ei oikein voi niin paljon kyttäillä kun siinä ei ole sopivalla korkeudella tollasta tasoa. Näin mä siinä kyttäsin lintupuulle päin.
509272.jpg

Illalla oli sitten vielä pakko suorittaa virallinen korvapuhdistus ja pariksi tunniksi mun korva jäi taas tolleen. Kävin sitten nukkumaan korva nurinkurin, mutta jossakin vaiheessa alko kutittaa korvan takaa ja oli pakko ravistella korvaa, jolloin se palautui normaaliksi. Ja äipän oli tietenkin taas kerran otettava siitä kuva, vaikka sillä on noita korva-väärinpäin-kuvia jo vaikka kuinka.
509273.jpg