Voi että minua on riehututtanut tässä lähipäivinä oikein kunnolla. Hypein ja pompein poikittain puolelta toiselle silmät pyöreenä hullun kiilto silmissä ja karvat pystyssä. Ryttäsin mattoja, hypein seinille, kaadoin raapimapuun ja ravasin Wallun kanssa. Me vedettiin välillä oikein supervauhdikasta rallia, niin että vilahdus vaan näkyi kun juostiin huoneesta toiseen. Minä hurisin ja purisin ja kurisin yksinäni ja Wallu yritti välillä minua rauhoitella kun kaivoin koloa Kiinaan maton alla.

Sitten äippä laittoi raapimapuun ja seinän väliin yhden leluhiiren ja voi jehna siinä oli hommaa saada se sieltä pois! Tässä on minun hullu ilmeeni: silmät pyöreenä ja pupillit laajana, viikset eteenpäin ojennettuna ja korvat luimussa. :) Tästä se hiiren metsästys alkaa.
532114.jpg

Tulepas sieltä hiirulainen!
532117.jpg

Välillä voin vähän pysähtyä ja poseerata.
532118.jpg

Nyt minä sen saan!
532119.jpg

Sain kun sainkin sen hiiren pois tuolta välistä ja sitten heitin sen lattialle. Mutta äippäpä laittoi sen uudestaan puun ja seinän väliin ja taas oli minulla hommaa saada se sieltä pois. Kiva leikki!

Wallu ei jaksanut rallikisojen jälkeen enää leikkiä mun kanssa, vaan se auttoi äippää jonkin ihmeen päättötyön teossa ja syventyi oikein kunnolla yhteen äipän kirjaan, kattokaa vaikka. Vähänkö tylsää joku tollanen päättämistyö, mä ainakin leikin mielummin.
532111.jpg