Jo on markkinat! Siis noi naapurien kissat on mennyt ihan sekaisin tästä keväästä ja ruvenneet todella röyhkeiksi! Kisu tuossa jo kertoi miten se harmaaraidallinen kissa oli taas tullut mun pihalleni. No tänään se tuli taas ja mä murisin sille vihaisesti. Ja sitten kun olin ulkotarhassa, tuli Kisun näköinen outo kissa meidän pihaan ja taas mä murisin. Se käveli ihan läheltä ja mun oli pakko mennä sisälle ikkunoista seuraamaan sitä toiselle puolelle taloa.

Sitten äippä vei mua valjaissa ulos, kun olin niin sekaisin niistä tunkeilijoista. Pihalla mä pääsin tsekkaamaan reviirit ja merkkaamaan joka paikan oikein kunnolla. Kyllä pitäis nyt tulla selväksi kenen maita nää oikein on! Naapurin Tupsu -kissakin nähtiin äipän kanssa, mutta se livisti toiseen suuntaan nähdessään mun paksun hännän eikä mun edes tarvinnut lähteä takaa-ajoon.

On tää kyllä hullua aikaa, kun kissat tuolla tavalla unohtaa reviirirajat ja tunkee toisen alueelle. Toivottavasti äippä vie mua nyt päivittäin valjastelemaan, että saan merkata reviirit joka päivä. Ei ruokakaan oikein maistunut tänään, kun olin niin keskittynyt reviirin vahtimiseen. Täytyy koko ajan rampata ulkotarhassa ja sitten sisällä käydä kaikki ikkunat läpi, ettei missään suunnassa näy tunkeilijoita.
Ja nyt täytyy taas mennä äkkiä tarhaan tsekkaamaan tilanne! Äippä tuu heti avaamaan ovi!