Aivan ihanan lämmintä on ollut jo jonkin aikaa, lunta ei ole oikeastaan enää missään, aurinko paistaa ja talviturkin saa heittää kaappiin. Tuli vähän pidempi päivitystauko, kun äippä on tehnyt niin paljon töitä ettei se ole käynyt kuin kotona nukkumassa välillä. Ei olla sitten mekään päästy kunnolla nettiin, välillä ollaan pikaisesti piipahdettu. Mutta nyt kuulemma palataan normaaliin päivärytmiin, eli äippä ehtii sitten meidänkin kanssa viettää enemmän aikaa.

Tänään oltiin jo äipän kanssa pihatöissä. Äippä haravoi jotain risuja siistiin kasaan ja minä menin risukasan läpi pitkän naruni kanssa ja levitin kaikki risut taas pitkinpoikin. :D Pääsin ensimmäistä kertaa tänä keväänä tuon pitkän narun päähän pihalle - äipän vahtivien silmien alle tietenkin. Ai että oli kivaa kun sai rauhassa tarkastella paikat, eikä äippä roiku ihan perässä.

Ja päästiin me myös kissajahtiin, kun ainakin kaksi kissaa eksyi sillä aikaa mun reviirille! Mä lähdin salamana kissan perään, mutta harmikseni naru loppui hyvin pian kesken ja äipän täytyi päästää mut pitkästä narusta irti ja lähteä taluttamaan mua pitkin pihaa. Mä syöksyin heti kissan perään, mutta en valitettavasti saanut sitä kiinni kun äippä roikkui hihnan perässä. Se kissa taisi kyllä olla joku huonokuuloinen kun ei se kuullut että mä juoksin sen perässä, ennenkuin äippä pilasi kaiken ja hussutti sen kissan pois juuri kun olin saamassa sen kiinni. Ärrr..

Parikin kertaa sain lähteä ajojahtiin ja sisälle tullessa olin aivan puhkipoikki ja lävähdin heti olohuoneen lattialle kyljelleen raatona makaamaan. Kyllä nyt maittaa kunnon päiväunet.

Loppuun vielä kuva musta ja Kisusta, oli niin tylsää kun äippä ei ehtinyt ja jaksanut meidän kanssa touhuta kuluneella viikolla, joten piti pistää vaan nukkumiseksi.
471784.jpg