Me ollaan Wallun kanssa saatu uusia ihania leluja ja vielä ihan itsetehtyjä. Äippä sai viikonloppuna kummallisen kohtauksen ja alkoi neulomaan meille leluja (johan se oli sitä suunnitellut iät ajat). Minulle se teki aivan ihanan mustavalkoisen pallon ja Wallulle se teki tänään oman mustaruskean pallon, ihan on meidän oman väriset. ;)
Tämmöset.
380653.jpg
Täytteenä niissä on vanhat nylonsukat. ;) Tuohon minun pienempään palloon äippä teki lisäksi ihanan narun jolla on myös kiva leikkiä ja sillä äipän on helppo vetää palloa pitkin lattiaa, jonka perässä on aivan ihanaa juosta. Wallunkin pallo saa narun myöhemmin.

Kun äippä aloitti tuota minun palloani tekemään, en meinannut millään pysyä karvoissani vaan kovasti yritin sitä välillä sen käsistä nappasta ja viedä mukanani leikkeihin. Ja nyt vasta riemua onkin riittänyt kun äippä on minua tuolla pallolla leikittänyt. Se on minun tämän hetkinen ehdoton ykköslelu, sen kanssa jaksaa leikkiä vaikka kuinka kauan!

Tässä vähän kuvia minusta itse touhussa. Ensin piti vähän poseerata pallojen kanssa, mutta kuten ilmeestäkin näkee, oli leikkiminen jo mielessä.
380655.jpg

Ja näin sitä mennään
380656.jpg

Tänne se!
380657.jpg

380658.jpg

Ja siinä vielä Wallusta kuva pallonsa kanssa. Se ei juuri tuolloin viitsinyt leikkiä pallon kanssa, kun äippä oli kameran kanssa vierellä, mutta kyllä meinaan on Wallukin mennyt lujaa pallon perässä, niin lujaa ettei siitä ehtisi edes kuvaa ottamaan. ;)
380654.jpg

Lisäksi äippä virkkasi meille pienemmän värikkään palluran joka roikkuu narun päässä, me kutsutaan sitä nuijapääksi, koska sellaiselta se näyttää. Se on myös aika kiva lelu. :)

Ps. Laihikseni on muuten tuottanut tulosta ja olen laihtunut jo aika mukavasti, kiitos runsaan leikityksen ja lihapitoisen ruokavalioni. Jaksaa leikkiä pidempään kun ei heti hengästy. :)