Wallu tossa eilen jo kertoikin, kun mä olin vähän sekoillut. Tänään mulla oli taas sellainen kutkuttava tunne turkissa, että oli pakko pistää ranttaliksi taas. Juoksin ympäri kämppää ja hypein ja pompein puolelta toiselle. Juoksin äipän perässä huoneesta toiseen ja tein juoksuspurtteja niin että melkein sain sen kaadettua hihih. Sitten huomasin äipän sängyllä kaksi tosi ihanaa rapisevaa muovipussia! :D Voi vitsit että niiden kimppuun oli kiva syöksyä ja kaivautua sisään. Sieltä pussin sisältä kynsein vihollista (leluhiirtä) joka yritti tunkeutua majaani.
Lopulta toinen pussi meni pohjasta rikki (se ei kyllä ollut mun syy, vaan ton äipän, kun se käsitteli sitä liian kovakouraisesti, yritti varmaan itsekin ängetä sinne pussiin leikkimään hölmö), mutta siitä pussista me keksittiinkin äipän kanssa hieno paita mulle. :D Laitettiin se yhteistuumin mun kropan ympärille ja sitten mä lähdin esittelemään sitä muille. Vitsit että oli upea! :D
Mutta nyt täytyy taas rientää, alkoi taas kutkuttamaan. Se on kurrRRRnau!