Äippä sai tänään jonkun siivouskohtauksen taas ja mä pääsin auttelemaan sitä hommissa. Se kyllä väitti että olin suurimmaksi osaksi vaan tiellä, mutta omasti mielestäni olin tosi reipas apulainen jota ilman se ei olis kyllä pärjännyt. :) Ekaks toi mamma lajitteli jonku miljoona paperia, osan kansiohin ja osan roskiin. Sit se järjesteli kaikkii tavaroita ja heitti kaikkee turhaa pois. Sen jälkeen se alkoi asentamaan jotain DVD-soitinta ja jotain dikipoksia ja sit se vielä pyyhki pölyjä joka ikisestä pienestä kissakoristeestakin.
Mä olin ihan innoissani mukana touhussa! :D Varsinkin se paperien lajittelu oli kivaa puuhaa, vaikka äippä ei oikein pitänytkään siitä että välillä syöksyin sen paperepinon alle ja ryttäsin niitä. Wallua ei tällaset naisten siivouspuuhat kiinnostanut ollenkaan, se vaan varmaan kyttäili jotain tunkelijoita pihalla, kun se niistä niin paljon vaahtoaa.