Täällä oli tiistaina kunnon ukonilma ja me tietty äipän kanssa oltiin tuttuun tapaan pihalla terassilla ukkosta kuuntelemassa, toi äippä kun on tollanen ukkoshullu, heti menossa ulos kun ukkostaa ja salamoi. Siinä me hengailtiin terassilla ja kuulosteltiin missä jyrisee. Vettäkin satoi mutta se ei mua haitannut, reviiriä on silti tutkittava. Tai en mä kovin pitkälle päässyt, kun toi äippä ei suostunut lähtemään sinne sateeseen vaan seisoi narun päässä terassilla sateensuojassa.

Eipä näissä kuvissa siltä näytä, että siellä olisi satanut mutta kyllä sitä vettä tuli. Välillä kun satoi oikein kunnolla, tulin minäkin sateensuojaan, mutta muuten ei paljon haitannut jos turkki kastui.
1640437.jpg

Ruohokin maistuu paremmalta kun se on märkää.
1640439.jpg

Vähän erilaista kuvakulmaa. Sateessa edelleen talsin ja äippä kuvaili terassilta käsin.
1640438.jpg

Sitten me oltiin tänään äipän kanssa oikeen kunnon pitkällä iltalenkillä. Kierreltiin sellaisissa paikoissa, joissa en ollut vähään aikaa käynyt. Ja merkkasin tietty reviirini kunnolla.

Ja me bongattiin vaikka mitä tällä meidän lenkillä. Nähtiin yksi koira, se typerä Pekka-kissa, rusakko ja sitten myös kettu! Äippä oli ihan innoissaan, kun se tuon ketun bongasi, onhan se niihin ihan hurahtanut. Siellä se pomppi pitkin peltoa (siis kettu, ei äippä) ja lauma variksia kiusasi sitä. Se kettu yritti niitä variksia pyydystää ja teki hienoja loikkia siellä pellolla. Tai niin se äippä sanoi. Mä keskityin sillä hetkellä kyttäämään, että mihin se Pekka oikein meni. Olisin niiiin halunnut lähteä sen perään ja pistää turpaan, mutta äippä ei taaskaan päästänyt.

Sitten meidän täytyy osallistua tämän kertaiseen Kissakuvahaasteeseen, ettei vallan jää välistä. Aiheena on tällä kertaa Villikko ja me osallistutaan Pandan kanssa muutamalla painikuvalla.

Ensin täytyy suunnitella että mihin kohtaan käy kiinni.
1640440.jpg

Sitten otetaan kunnon ote...
1640441.jpg

Ja heitetään rääpäle kierteellä maahan.
1640442.jpg

Mut sit alkoikin jo kyllästyttää koko touhu, kun ei tosta kakarasta ole kunnon vastukseksi ja häippäsin paikalta. Olen siis tuo epämääräinen möykky vasemmassa yläkulmassa. Panda olisi selvästi halunnut vielä jatkaa matsia, mutta mulle riitti siltä erää, ei vanha jaksa enää...
1640443.jpg

Toi Panda on kyllä ihan väsymätön painikumppani. Vaikka mä tykkäänkin painia, niin en mä kyllä ihan koko aikaa jaksaisi tuon kanssa otella, mutta jatkuvasti se vaan on haastamassa matsiin. Eiks se koskaan väsy?! Vähän väliä se tekee loikkia mun selkään ja huitoo naamaan ja tekee kaikkensa että saisi vähän painia mun kanssa ja yleensä mä sitten paininkin. Mut jotain rajaa sentään tähänkin touhuun...