Kyllä sitä alkaa pikkuhiljaa tottumaan ajatukseen, että toi Rimpula on tullut tänne jäädäkseen, eikä olla enää kaksikko. Kisukin alkaa lämpenemään tolle vipeltäjälle. Ennen Kisulla tarvi olla vähintään kahden metrin hajurako Pandaan, nyt tuo väli on kaventunut alle puoleen metriin. Kyllä se edelleen vielä aika ajoin sähisee, kun Panda meinaa tulla lähelle, mutta välillä ne on sitten ihan vierekkäin ja nenätysten, varsinkin sillon kun äippä leikittää niitä molempien lempparilelulla elikkä höyhenkepillä, sillon Kisukin unohtaa että sille pitäisi välillä sähistä. Että eiköhän se tästä. :)

Kisu oli muutaman päivän kovin varuillaan ja vetäytyi vain omiin oloihinsa, mutta tänään se on vetänyt rallia mun kanssa ja leikkinyt höyhenkepillä ja muutenkin riehunut yksinään tuttuun tapaansa. Ruokakin maittaa entiseen malliin, eli erittäin hyvin. ;)

Tadaa! Äippä on kovin ylpee kun sai meidät kaikki samaan kuvaa. ;D Me otettiin vähän matsia Pandan kanssa ja Kisu katteli vieressä. Leikitään sillee että mä oon tossa tuolin päällä ja huidon sieltä Pandaa ja Panda tökkii sieltä alhaalta mua.
1574684.jpg

Ja täs mää kyttäilen sitä kun se juoksi kesken matsin sohvan alle turvapaikkaan. Ei mulla mun mielestä kyllä liian kovat otteet ollut
1574695.jpg

Me ollaan Pandan kanssa jo ihan hyvissä väleissä, vaikka mä välillä kyllä vielä sähisen sille jos mulla menee hermot sen riekkumiseen. Mut muutoin kuljetaan peräkanaa ja otetaan matsia raapimapuulla. Se seuraa mua huoneesta toiseen ja välillä mä lähen takaa-ajoon ja sitten juostaan raapimapuulle. Mä hyppään ylätasolle ja Panda tonne putkeen. Sit me taas tökitään toisiamme.
1574696.jpg

Mua ei noi leluleikit kiinnosta yhtään, joten niihin mä en osallistu, mutta tota pikkukundia ne kiinnostaa sitäkin enemmän. Tässä riehutaan höyhenkepin kanssa.
1574703.jpg

Ja tässä ollaan cat dancerin kanssa (tais vähän väsähtää jo kun makoilee vaan ;)
1574701.jpg

Pitää sille höyhenkepille vähän säksättääkin
1574690.jpg

Söpöilyä
1574691.jpg

Ja vähän lisää
1574778.jpg

Kyllä se välillä nukkuukin ;)
1574693.jpg