Haasteessa aiheena naru.

Äippä tossa joskus teki meille pari narupalloa, jotka on olleet aika kivoja lelula ton Kisun mielestä varsinkin.
Se virkkasi siihen tollasen narun, jonka päässä se pallo siis killuu ja mä pääsin poseeraamaan ton narun kanssa. Siitä sai hienon pannan, eikö?
1588869.jpg

Tyytyväinen ilme meikäläisellä. ;)
1588875.jpg

Ja tässä näkyy itse pallokin.
1588876.jpg

Vitsit toi Panda on sitten välillä rasittava. Se seuraa mua joka puolelle ja matkii! Jos mä raavin raapimapuuta, tulee tää yks sintti perässä ja raapii kans. Jos mä meen olkkariin, tulee taas pieni varjo perässä. Ja sit se on tosi röyhkee kun ruokaillaan! Pikkujätkä tulee tosta vaan ihan pokkana meikäläisen kupille, kun mulla on ruokailut menossa ja alkaa pistämään poskeensa mun safkaani. Enkä mä ikinä oikee osaa pitää puoliani ruokakupilla, kun on kyseessä tollanen pentu.

Kisukin tuli pienenä röyhkeästi mun kupille, kun en pitänyt puoliani. Myöhemmin kyllä kun likka vähän kasvoi, olen tehnyt selväksi että mun ruokailua ei häiritä ja enää sille ei tulisi mieleenkään ängetä mun kupille kun syön. Se odottaa että olen lopettanut ruokailun ja tulee syömään jämät ja putsaaman kupin. Tai ainakin yrittää, mutta toi äippä vahtii vieressä meidän ruokailua niin ei se oikein ehdi nappaamaan mun kupista mitään ;)