Heippa taas kaikki! Isot pedot antoi taas luvan kirjoitella kuulumisia tänne. Ei silti pelkoa Wallun ja Kisun fanit, en minä tätä itselleni kokonaan valtaa (niinkun ne edes antaisi ;).

Olen Kaksikon kanssa aina vaan parempia kavereita. Kisukin on jo lämmennyt mulle ja ollaan leikitty yhdessä aika paljon, Wallun toimiessa erotuomarina. Toi Wallu on välillä vähän laiska, kun ei se jaksa koko ajan riekkua mun kanssa vaiks haluaisin. Ja se ei muuten tykkää yhtään, jos leikin sen hännällä...

Mulla oli aika jännä viikonloppu. Äipällä oli jokku juhlat (se on joku valmis tai valmistunut nyt, en tiedä mikskä, hyväksi kissanpalvelijaksi vissiin sitten?) ja täällä kävi vieraita. Perjantaina kävi sellaisia mini-ihmisiäkin, sellasii tosi pienii ja äänekkäitä. Mut en minä niitä peljännyt! Äippä sanoo, että olin tosi reipas poika. Siellä minä leikin lattialla niiden mini-ihmisten kanssa jollain lasten leluilla ja ihan kivaa oli, vaikka se yksi poika piti vähän kummallista ääntä välillä.

Tässä minä valmistun vieraiden tuloon ja pesen turkkia esittelykuntoon ja järjestän karvat oikeaan järjestykseen. Pitäähän sitä hienona olla, kun on rankka hurmaa kaikki vieraat -tehtävä edessä. :)
1597195.jpg

"Oonks mä nyt tarpeeksi söpö ja hurmaava?"
1597196.jpg

Lauantaina kävi äipän kavereita ja tietty kaikki ihastui muhun! Olin huomion keskipisteenä ja ne nuoret miehet paljastui erittäin hyviksi leikittäjiksi, kun ne leikitti mua höyhenkepillä, joten mikäs siinä ihmisten keskellä leikkiessä ja ollessa. :)

Lauantaipäivänä kävin ekaa kertaa ulkonakin! Äippä laittoi mun päälle tosi coolit niittivaljaat ja sitten mentiin tosta ovesta ulos, josta mä tänne kotiin tulinkin.

"Jahas, mikäs se tämä paikka oikeen on? Tämä vaatii vähän tutkimista"
1597199.jpg

Hienot valjaat eikö. Kisulla on samanlaiset, isommat toki, ei sille tämän kokoiset mahtuisi.
1597193.jpg

En minä kauan pihalla kyllä ollut, joten suuntasin nokan kohti ovea ja lampsin takaisin sisälle.
1597201.jpg

Tällä kuvasarjallani voisin osallistua samalla viikon Kissakuvahaasteeseen, jossa aiheena sarjakuva.

Wallulla olikin valjasteluvuoro sitten minun jälkeeni ja ne lähti äipän kanssa heti jonnekin pidemmälle. Jotain Reviiriä kiertämään.
Tässä vielä Wallu ja Wallun reviiriä.
1597230.jpg

Niin ja äippä käski sanoa, että uusi linkitysnappi joka kantaa blogin uutta nimeä, löytyy tuolta oikeasta reunasta, jos haluatte linkkinne päivittää. :)