Vaikka se Wallu tuossa yksi yö olikin niin hellyydenkipeä ja kiva miuta kohtaan, niin eilen aamulla se jätkä kyllä teki jotain todella törkeetä.

Aamu alkoi normaaliin tapaan, Wallu sai omaa kuivaruokaansa ja minun lihat otettiin lämpeemään ja odottelin niitä malttamattomana. Sitten kun lihat laitettiin kuppiin ja olin menossa syömään, tapahtui jotain aivan kamalaa. Wallu meni mun kupille ja alkoi syömään mun ruokaani! Kuvitelkaa! Voiko kamalempaa kohtaloa pieni nälkää näkevä kissa kokea?
Katselin vieressä voimattomana kun Wallu söi miun ruokia ja yritin varovasti lähestyä kuppia ja vihjailla, että ne olis minun ruuat siinä. Mutta Wallu vaan ahmi miun lihoja, enkä mie tietenkään voinut kupilleni ängetä, kun Wallu kerta on niinku pomo, enkä viitti hyppiä silmille.

Kun tilanne vihdoin huomattiin, oli jo liian myöhäistä. Wallu oli syönyt melkein kaikki lihani. Mutta onneksi ei tarvinnut kuitenkaan tyhjin mahoin päivää käynnistää, vaan kyllä miekin sitten sain kuivaruokaa tuon menetetyn aterian tilalle, vaikka mielummin olisin kyllä lihat syönyt.
Ei Wallu kyllä kovin montaa kertaa näin ole tehnyt ja toivottavasti ei enää teekään, oli sen verran kurja kokemus. Miettikää nyt jos joku vetelis teidän ruuat ihan nenän edestä!

Ihan pisti kyllä vähäksi aikaa mielen vakavaksi ja miettimään tätä juttua.
1454795.jpg