Tänään tämä poika sitten täyttää 6 vuotta ja kylläpä on ollut kiva synttäripäivä. Heti aamulla olin tosi hellyydenkipeä ja sainkin äipältä paljon pusuja ja rapsuja. Sitten se leikitti mua leluhiirillä ja mulla oli vauhti kunnolla päällä. Olen muutenkin koko päivän ollut aika vauhdikkaalla tuulella ja ollut koko ajan äipän mukana menossa.

Me käytiin äipän kanssa ulkoilemassakin. Oli oikein ihana aurinkoinen kevätpäivä, eli aivan mahtava ulkoilusää.

Tässä mie oottelen jo malttamattomana valjaat päällä, että mentäs jo sinne ulkoilemaan, mutta tuntui äipällä taas kestävän.
1425098.jpg

Löysin pari tuoretta ruohonkortta tuolta kuolleiden seasta. Kyllä maistui hyvältä tuore ruoho.
1425107.jpg

Näin koiranulkoiluttajan ja olisin halunnut lähteä perään, mutta äippä ei päästänyt vaikka kuinka yritin.
1425100.jpg

Mutta sitten reviirintarkastuskierros jatkui. Tuttua reittiä mentiin taas.
1425103.jpg

1425105.jpg

Tässä minä vähän kurkistelin tonne terassille että mitäs siellä näkyy.
1425110.jpg

Päivä parani vaan koko ajan ja ulkoilureissun jälkeen sain suurinta herkkuani eli maksaa! Voi jestas miten hyvää se oli yhä edelleen. Lisäksi oli vähän naudan suikalelihaa mausteena. Nuolin oikeen kupin puhtaaksi ruokailun päätteeksi, niin hyvää se oli. Kyllä maittoi sen jälkeen pienet riehujuoksut Kisun kanssa ja sitten koisimaan. Kovin kauan en kuitenkaan malttanut nukkua, kun taas teki mieli leikkiä ja ulkoilla ulkotarhassa. Synttärit sais kyllä olla mun puolesta vaikka joka päivä. :)