Alkaa varmaan toi kevätaurinko ja valoisat päivät vaikuttamaan tuohon äippäänkin, kun se jaksaa taas touhuta tämän meidän blogin parissa. Ja onpa se laittanut pystyyn oman kuvabloginkin. Joten jos kiinnostaa kattella muitakin kuvia, joissa me ei esiinnytä niin voipi tuolla käydä kurkkaamassa. Ihmettelen kyllä tosin hiukan jos joku kattelee mielummin jotain muita ihan turhanpäiväisiä kuvia, joissa ei esiinny tällasta komeeta kollia kuten minä.

Mutta nyt on vuorossa kuvapläjäys ihan vaan meistä, tänne ei mitään muita kuvia päästetä hyppimään silmille.
Nurinkurinkorva strikes again!
1418524.jpg

1418525.jpg

Oon söpö.
1418527.jpg

Mutta silti suuri peto! Grrauh!
1418528.jpg

Ja sit tällanen kuva, jossa mä poseeraan samalla tavalla häntä tyynyllä kuin tossa yhdessä ikivanhassa kuvassa, joka löytyy tuolta mun sivulta. Ja ihan itse olen tuon hännän noin aina asetellut.
1418530.jpg

Ja laitetaas sitten tosta kauniimmastakin osapuolesta pari kuvaa.
Kisun normi-ilme:
1418532.jpg

Ja myrtsi-ilme: (Huomatkaa myös töyhtöhyyppä päälaella ;)
1418533.jpg

Niin ja se kaikista tärkein unohtui! Eli arvatkaas kenellä on ylihuomenna, elikkäs maanantaina synttärit. No mulla! Täytän jo kuus vee! En oo kyllä mitään lahjoja toivonut ja tuskin äippä mulle mitään ostaakaan. Se kävi perjantaina taas ostamassa eläinlääkäriltä mulle säkin kuivaruokaa ja sanoi että se olkoon sitten vaikka mun synttärilahja. No kelpaa sekin, hyvää ruokaa nimittäin. ;) Mutta kyllä mä luulen, että saan syndepäivänä herkutella vähän raa´alla lihalla. Jee. :)