Kissakuvahaasteessa ollaan tällä kertaa rentoja.

Minä otan rennosti aina kun mahdollista. Turhaa stressata asioista, kun voi vain nukkua ja antaa noitten ihmisten huolehtia asioista. Joskus vaan on tärkeempää ottaa rennosti ja näyttää söpöltä ja sen osaa varmasti joka kissa.

1305760.jpg

1305761.jpg

Äipällä on tämä viikko lomaa ja huomenna se lähtee jonnekin Tampereelle ja on yönkin pois kotoa. On meillä silti varahoitaja, ei se meitä ihan heittelle jätä, vaikka mun mielestä se olis kyllä voinut viettää sen loman ihan kotosalla meidän kanssa. Ehkä jos mä tarpeeksi söpöilisin, niin se ei lähtis.

Tänään mulla oli aika hurjat hiirileikit. Äippä huomasi että nyt on poika sen näköinen että tekee mieli leikkiä ja niinhän se sitten kaivoi leluhiiren esille ja heitti sen mulle ja johan läks! Tapoin hiiren moneen otteeseen ja futasin sillä pitkin olohuonetta. Kaikista parasta hiirileikissä on se, kun äippä viskaisee hiiren maton reunan alle ja sitten minä otan kunnon vauhdit ja syöksyn vauhdilla tassut edellä maton alle ja nappaan hiiren tassuihini. Samalla pitää tietty vähän raadella mattoakin. ;)
Kisukin tuli viereen ihmettelemään silmät pyöreenä mun vauhtia ja hurjia leikkejä. Onneks katteli vaan vieressä, eikä yrittänyt tällä kertaa ängetä mukaan leikkiin. Mä en tykkää leikkiä lelujen kanssa samaan aikaan kuin Kisu, vaan niitä pitää aina vuorotella. Jos Kisu meinaa viedä mun vuoroni, lopetan leikin samantien ja siirryn syrjään. Onneks sain nyt leikkiä rauhassa sen vähän aikaa mitä se mua kiinnosti.