Tuossa edellispäivänä tapahtui jotain omituista. Äiskä katseli netistä taas sellasta kissavideota, jossa kaksi kissaa juttelee toisilleen (ja joka on äipän mielestä ihan hirvittävän hellyyttävän ihana video) ja sitten se haki mut kuuntelemaan sitä keskustelua. Yleensä mä en tollasista videoista välitä, enkä kiinnitä niihin mitään huomiota, mutta tota mä ihmettelin ihan hirveesti. Ihan kuulosti siltä kuin ne kissat olis jutelleet siinä äiskän koneen lähettyvillä ja mä yritin kurkkia koneen taakse että missä ne oikein piilottelee. Oli pakko tutkia asiaa ja selvittää se oikein perinpohjaisesti. Eihän sellainen katsokaas käy, että tänne olis jotain tunkeilijoita tullut mun kotiini ilman että olen huomannut mitään.

Lopulta paikallistin äänen tulevan noista kaiuttimista ja kyllä vähän nolotti, että olin mennyt tohon äipän jekkuun. Lähdin siitä sitten muina miehinä pois ja päätin etten kyllä enää mene tuohon lankaan. Jatkossa en kiinnitää mitään huomiota mihinkään typeriin kissavideoihin.

Ja täyty kai äipän kuvata toi tapahtuma, kun sai kerrankin jekutettua meikäläistä. Pyh, tässä pari kuvaa siitä sitten. Onneksi oli sen verran pimeää, että äippä ei saanut otettua hyviä kuvia ja suurin osa tärähti niin ettei niitä voi julkisesti esitellä, hyvä niin. ;)
1127904.jpg

Joojoo, myönnetään, myönnetään. Pakko oli käydä tsekkaamassa koneen takana, ettei ne kissat siellä vaan juttele, kuulosti kyllä ihan siltä...
1127905.jpg

Ja ettei tää ala painottua liikaa pelkästään meikäläiseen (mikä ei kyllä mua haittaisi yhtään) niin tasapuolisuuden vuoksi täytyy kuulemma kertoa tosta Kisustakin jotain. Sillä on taas uusi ihastus -ei siis mitään kolli-ihastuksia, sellasia mä en hyväksy- vaan uusi paikka jonka se on nyt keksinyt lempipaikakseen. Tai joka päivä se oikeastaan tuolla meen huoneen lattialla makoilee, kun siinä on lattialämmitys (se nukkuu yönsäkin siinä lattialla), mutta nyt sillä on vielä kivampi paikka siinä, kun se löysi tollasen rätin, jonka päällä se nukkuu nyt koko ajan.
1127913.jpg

Eikä tuo edes ole mikä tahansa rätti vaan toi on The rätti, jolla äippä aina pyyhkii meidän oksennukset milloin mistäkin. Mutta Kisua tuo pieni seikka ei tunnu haittaavaan. Likka pyörii ja kihnaa itseään rättiin ihan innoissaan ja nukkuu koko päivän tossa rätin päällä lattialla. Ehkä siinä sitten on jotkin pesuaineen tuoksujämät jotka siinä vetoaa, mutta ei toi ihan normaalia ole että noin paljon kiintyy tollaseen. Mutta joo, eipä toi mun muija koskaan mikään ihan normaali olekaan ollut. :)
1127912.jpg

Välillä täytyy vähän nousta ylös ja venytellä oikein kunnolla, ettei tule mitään makuuhaavoja tosta makoilusta ;)
1127911.jpg

Ja sitten täytyy vähän pestäkin itseään
1127910.jpg