Kissakuvahaasteessa ilmeillään tällä viikolla.
Äippä leikki tuossa yksi päivä tuolla pikkukameralla ja otti lähikuvia mun naamastani. Minua tämä touhu vähän ihmetytti, että tullaan kameran kanssa ihan naamaan kiinni melkein. Joten tällaisia ilmeitä se vaan sai musta irti.
993473.jpg

Ja sitten on pakko laittaa pari kuvaa tammikuulta 2006. Näistä kuvista voi hyvin päätellä miun ilmeeni perusteella, että tämä tyttö ei oikein talvesta ja lumesta pidä.
1009358.jpg

1009361.jpg

Hyi hitsi, pian on taas se aika vuodesta kun se kamala lumi sataa maahan ja ulkona on niin kylmä, että minä alan täyspäiväiseksi sisäkissaksi. Oon tällanen kesäKisu kattokaas. ;) Eihän sinne laita hullukaan pakkasilmalla nokkaansa pihalle (paitsi toi Wallu, kun se on tuollainen himoulkoilija). Ei ole melkein mitään kamalampaa kuin lumi. Se jää inhottavasti varpaisiin kiinni ja tassut palelee ja jos sitä on vähän enemmän niin sinnehän meinaa vallan upota.

Palataan takaisin haasteen pariin ja laitetaan tuosta Wallustakin yksi kuva.
Täällä vartion minä -ilme. ;)
1009366.jpg