Osallistutaan tietty taas molemmat haasteeseen mukaan, jossa aiheena tällä kertaa Ei kiinnosta!
Tää onkin tosi sopiva aihe meille. Joskus on päiviä, että mikään ei kiinnosta, ei syöminen, leikkiminen, hellyyttely, nukkuminen vain korkeintaan. Ja sit tietty yks asia, mikä aina joskus ei kiinnosta, on valokuvissa poseeraaminen. Tiedän kyllä että olen niin komea tapaus, että jatkuvasti äippä haluaa mua kameransa muistikortille tallentaa ja yleensä mielelläni poseeraankin, mutta aina toi touhu ei vaan nappaa ja silloin on hyvä näyttää hapanta naamaa koko valokuvausvehjeelle, tai sitten vaan kylmän rauhallisesti näyttää takavaloja ja lampsii poies.

Annetaan tuon naisen osallistua ekaksi. Kisukin yleensä mielellään söpöilee ja ilmeilee kameran edessä, mutta joskus sitäkään ei kiinnosta koko touhu ja silloin se yleensä kääntää äipälle (ison) takamuksensa, että kuvaa sitä, en varmasti kato kameraan!
909615.jpg

"Ei kiinnosta söpöillä, ei sitten yhtään, kuvaa tätä nyrpeetä naamaa"
909616.jpg

Ja sit ois vissiin meitsin vuoro. Sillon kun mua ei kiinnosta olla kuvattavana, ilmaisen sen aika suoraan. Kyllä näistä ilmeistä luulisi uskovan. Äippä tuli taas hekottelemaan mun korvaani ja täytyi kai siitä ottaa taas kuva (niinkuin noita kuvia ei olis jo ainakin 1549 kappaletta).
909639.jpg

Sitten mulla meni hermot lopullisesti. "Nyt loppui se kuvaaminen!"
909610.jpg

Ja loppupläjäys vielä. "Näytänkö siltä, että mua kiinnostais?"
909613.jpg