Oltiin tänään äipän kanssa vähän ulkoilemassa, kun oli hieno ja aurinkoinen päivä. Törmättiin naapurin Tupsu -kissaankin, kun se oli makoilemassa yhden meidän kuusen alla. Kävin sitä siinä moikkaamaassa, mutta se vaan sähähti mulle ja lähdin sit menemään, kun ei mua kiinnostanut sille ryppyillä, onhan se kulmakunnan vanhin narttukissa.

Kuvia äiskä ei tänään ottanut, mutta laitetaan edelliskerran kuvia kun oltiin ulkoilemassa.

Viidakkopoika tarkkailee reviiriään.
760808.jpg

Kävin Kisuakin moikkaamassa, kun se oli ulkotarhassa huutamassa. Se sitten jaksaa valittaa aina kun minä ja äippä lähdetään kahdestaan valjastelemaan ja se jää sinne. Ihan sydäntä raastavaa miukunaa kuuluu melkein koko sen ajan kun äipän kanssa reviiriä kierrellään. Mutta ei sitä mukaankaan voi samaan aikaan ottaa, mulla menee hermot sen mateluun ja äippä on aina meidän naurujen kanssa solmussa.
760800.jpg

Sitten siihen meidän pihalle tuli kauhea lintuparvi huutamaan ja sirkuttamaan ihan korvan juureen. Ne piti ihan kamalaa meteliä ja mulla meinasi mennä hermot niiden metelöintiin ja teki kyllä niin mieli mennä vähän karsimaan niiden laumaa ja napata pari iltapalaksi.
Tässä mä kyttäilen niitä ja mietin miten pääsisin niihin tassuiksi.
760809.jpg

Osa niistä meni tuonne katolle sirkuttamaan
760801.jpg

Täällä vartioin minä, ulko-oven edessä. Vieressä mun juomakannuni.
760807.jpg
Tuli mieleeni, että tuolta Pentukuvia Kaksikosta -sivulta löytyy kuva musta ja samaisesta kastelukannusta, kun meikäläinen on ihan pikkuinen poika ja ekaa kertaa ulkomaailmaa ihmettelemässä. Kannu on vuosien saatossa rupsahtanut, mutta minä vaan komistunut. ;)

Myöhemmin mua alkoi väsyttää ihan hirveesti, kun oltiin äipän kanssa monta tuntia pihalla luuhattu. Väsähdin ihan täysin ja nukuin välillä mun kyttäyspuskassa ja välillä kävin nojailemassa tohon kukkapenkin reunaan. Melkein nukahdin tohon asentoon, mut sit äippä kantoi mut sisälle, väitti että täytyy mennä nukkumaan jos noin paljon väsyttää.
760806.jpg