Kissakuvahaasteessa haastetaan tällä kertaa harrastuksia. Kyllähän meillä noita harrastuksia on vaikka mitä seinille hyppelystä, mattojen rullaamisesta ja lintujen kyttäämisestä aina rallikisoihin.
Mutta laitetaan nyt kuitenkin meidän kesäharrastuksista kuvia. Kesäisin siis harrastellaan eniten ulkoilua, joko ulkotarhassa tai valjaissa. Siinä sivussa tulee sitten harrastettua lintujen ja kissojen bongailua ja perhosten jahtailua. Minä varsinkin olen erikoistunut tuohon perhosten metsästykseen, aina vaan kun narun päässä olen.

Tässä meikäkatti on juuri äkännyt kauniin perhosen ja heti lähdin tietty perään.
741958.jpg

741981.jpg

Sain sen perhosen kiinni, mutta äippä ei antanut mun syödä sitä vaikka pidin sitä jo suussa. Se väänsi mun leuat auki ja siinä lenteli välipala taivaan tuuliin. Ihan mälsää kun se ei anna mun syödä noita kaikkia nappaamiani öttiäisiä. Herkullisen näköisen ampparinkin kielsi syömästä ja heitti mut vaan äkkiä toiseen huoneeseen kun sellainen sisälle eksyi. Höh?

Wallun pääharrastus kesäisin on tietty äipän kanssa valjastelu ja reviirin vahtiminen. Siinä saa tunkeilijat sitten kyytiä jos Wallun reviirille silloin eksyy. Tässä se kyttäilee tielle näkyykö autoja ennenkuin voi ylittää, ei se kattokaas mikään ihan tyhmä katti ole. Minä en tuolla tien vieressä uskalla ulkoilla lainkaan, kun siitä menee noita autoja aina joskus ja ihmisiäkin siitä silloin tällöin kävelee - hui!
741954.jpg

Ja sitten muutama tuore kuva - tänään otettu. Sopi hyvin aiheeseen, joten laitetaan ne tämän yhteydessä sitten.
Tässä Wallu kyttäilee yhtä lintua joka tuli uima-altaalleen pesulle. Wallu katseli sitä silmä kovana, mutta äippä taisi sen rymistellessään pelästyttää karkuun, niin että Wallu närkästyi ja meni tonne puskaan kököttämään. :)
741955.jpg

Ja sitten tietty vähän poseerausta tuolta komealta mieheltäni myös.
741956.jpg

741957.jpg

Niin ja kiitti vaan Vuodatukselle taas kun se sössii tuon kuvien laadun aina ihan täydellisesti!