Tänään paistoi pitkästä aikaa aurinko lähes koko päivän ja oli tosi lämmintä. Kyllä se vesisade jo riittikin, kun melkein joka päivä on vettä satanut. Oltiin taas pihalla koko päivä Kisun kanssa. Naapurin Tupsu -kissakin kävi äippää moikkaamaassa, kun se istuskeli tuossa pihakeinussa. Se muija käveli ihan pokkana vaan MUN pihaani ja tuli MUN äippäni jalkoihin hieromaan. Voi että jos olisin ollut ulkotarhassa silloin sen näkemässä, niin olisin karjunut sille niin paljon että olisi lähtenyt karkuun. Mutta juuri sillä hetkelä satuin olemaan sisällä, pöh.

Tiettekö, mä aina välillä epäilen että toi Kisu ei ole ihan täysin kissa. Siinä on niin paljon muita eläimellisiä piirteitä. Kattokaa tätäkin kuvaa. Likka näyttää kuin miltäkin karjulta. Ziisas. Ihan kuin se olisi jotain kokoa XXL, näyttää niin massiiviselta tossa. Vaikka tosiasiassa se on kyllä laihtunut ja toi asento saa sen kyllä näyttämään miltäkin jättiläiseltä. Mutta toi ilme... Hullu mikä hullu.
731756.jpg

Tässä se on vähän söpömpi. Kisu kesäfiiliksissä. Kesähattu ja kaikkee. Se ei kyllä vissiin oikeen tajunnut, että mihin se hattu kuuluu laittaa. Tai voihan sitä tietty pyllyäkin auringolta suojella jos niin haluaa.
678872.jpg

Me voitais osallistua vielä tohon kissakuvahaasteeseenkin tässä samalla, aiheena tällä kertaa muisto.
Laitetaan pari kuvaa meidän ekalta yhteiseltä aterialta, kun Kisu oli ollut talossa pari päivää. Mä otin ihan hienosti ton pikkasen vastaan ja suostuin samalta tassilta maitodrinkkiäkin sen kanssa siemailemaan.
731729.jpg

Isomman oikeudella mä vedin tietty enemmän ja nuolin lautasen vielä puhtaaksikin.
731730.jpg

Ja sit äippä haluaa lykätä tähän vielä yhden kuvan mun nuoruusajoilta. Olen tässä kuvassa vielä nuori pojan kloppi, mutta en mikään ihan pieni pentukaan silti enää. Kuva on skannattu paperikuvasta ja kuten näkyy, on poseeraus luonnistunut nuoresta asti.
Äippä kuulemma tykkää tästä kuvasta tosi paljon, kun olen siinä kuulemma niin komea leopardikaulapantoineen kaikkineen.
731734.jpg