Jouduin taas tänään ajamaan sen harmaaraidallisen kissan pois MUN pihasta. Siis se törkimys oli mennyt MUN viidakkopuskaan kytikselle. Kukaan ei mene mun viidakkopuskaan, paitsi minä! Se viidakko on sellanen laajalle levinnyt pusikko, että sinne kun kissa menee niin ihmiset ei meitä sieltä näe. Eikä nähnyt äippäkään nyt, että siellä oli se harmaa kissa. Se ensin ihmetteli, että miksi minä nyt yhtäkkiä aloin häntää pörhistelemään ja sinne puskaan tuijottamaan, mutta pian sekin tajusi. Minä aistin ja haistoin että siellä se jossain oli. En nähnyt että missä se tarkalleenottaen oli, joten tein sokkona yllätyshyökkäyksen keskelle viidakkoa ja johan lähti yksi kappale harmaata kissaa äkkiä karkuun.

En kyllä valitettavasti päässyt ajamaan sitä kunnolla takaa, kun sotkeuduin hihnan kanssa pusikkoon ja kun äippä sai mut viimein irrotettua sieltä, oli tunkeilija jo häipynyt. Piti kuitenkin käydä tuhisemassa siihen suntaan ja varmistamassa että se oli varmasti poissa.

Sisälle tullessa olin tietenkin taas niin polleeta poikaa, kun olin taas kerran hienosti ajanut tunkeilijan pois. Keimailin ja hurisin ja pyörein lattialla ja huusin äippää koko ajan katsomaan mua, kuinka reipas ja hyvä kissa olen.
648688.jpg

Haluutteko muuten nähdä Kisusta todistusaineistoa, että se ei oikeasti ole mikään fiksu tyttö, vaan ihan sekopää. Siis kattokaa tätä kuvaa! Tota ilmettä! :D HAHAHAA :D Se oli just saamassa jonkun hepulikohtauksen ja kuvanoton jälkeen hyppäsi suoraan ilmaan. Joo-o, ei oo normaali ei.
648690.jpg

No okei, osaa se söpökin olla. Laitetaan nyt sitten sellainenkin kuva. Eikä sitten kollit kuolata. Se on MUN söpö sekopää. Nih.
648691.jpg