Aiheena tällä kertaa vauhti.
Äippä on taas laiskalla päällä, eikä jaksanut etsiä hyviä vauhtikuvia, vaikka ollaan hei sentään WauhtiKaksikko!

Kuvat on otettu syksyllä 2005. Ekassa kuvassa minä juoksentelen risukepin perässä pitkin pihaa. Tämä on minun ja äipän kesäharrastus. Joko äippä vetää keppiä perässään pitkin pihaa ja minä juoksen sen perässä tai sitten se heittelee jotain keppiä mulle, jonka perään lähden juoksemaan. Tämä on sellainen leikki, jossa saan olla ilman valjaita pihalla äipän valvonnassa. :) Väittää että loikin kuin rusakko. Ja mitenkähän niin!?

695147.jpg

Ja sitten Wallusta kuva, jossa sekin riehuu risun kanssa ulkotarhassa. Se juoksi risun perässä pitkin tarhan hyllyjä ja huitoi sitä. Wallua ei ulkotarhan ulkopuolella mitkään risut kiinnosta, kun siellä pitää vahtia reviiriä, mutta ulkotarhassa tykkää kyllä leikkiä ja vauhtia riittää. :)
695146.jpg

Ja mie olen jo ihan kunnossa. En ole sen yhden yön jälkeen enää yrpännyt, ruoka maistuu normaaliin tapaan ja päivittäin täytyy vetää pienet hepulikohtaukset. :) Harmittaa vaan, kun ei enää ole sitä punaista höytyväkarvapalloa, sillä oli niiiin ihana leikkiä ja sitä oli kiva pestä. Ei olisi ehkä sittenkään pitänyt mennä innostuksissaan sitä syömään. Yritin vedota äippään, että ostaisi uuden, mutta ei kuulemma mulle sellaista enää osta. Minkäköhän takia?

Tässä vielä kuva siitä karvapallosta. Se on tossa kuvassa vielä aika hyvän näkönen. Loppuvaiheessa sitä ei enää leluksi tunnistanut, se näytti kuulemma vain punaiselta kuolapallolta, kun olin nuollut sen aivan kluttuseksi ja kamalaksi. Mutta kun se vaan oli niin ihana, joululahjaksi sen joskus sain. :)
695172.jpg