Hih, pakko kertoa teille eilisen punnituksen tulokset. Miussa on nimittäin nykyään kilon verran vähemmän puristeltavaa, eli olen keventynyt kokonaisen kilon! :) Aikalailla tasan puoli vuotta siihen meni. Hitaasti edettiin n. 100 gramman viikkovauhdilla. Välillä tuli 100 grammaa takaisin, välillä lähti kaksi ja joskus pysyi pitkänkin aikaa samana, ettei paino liikkunut mihinkään. Mutta nyt mie painan tasan viis kiloo. Joo aatelkaa, mie painoin pulleimmillani 6 kiloa tuossa vuoden vaihteessa (syyttäkäämme jouluherkuttelua ;) ja silloin äippä päätti, että nyt meikäläinen joutuu kunnon laihikselle. Muka-laihiksella olen ollut melkein koko aikuisikäni, kun aloin aika pian leikkauksen jälkeen pyöristyä.
Aluksi painoin viisi kiloa, mutta sitten lihoin 5,5 kiloon ja siinä pysyin aika kauan - välillä toki paino heitteli suuntaan ja toiseen, mutta sitten kun vaaka kerran näytti tuon kuutosen, se oli sitten menoa.

Ja mitä se vaati? Enemmän leikitystä, lihaisampaa ruokavaliota (kuivaruoka on jäänyt todella minimiin) ja tarkempaa ruokaseurantaa, enää en pääse syömään Wallun jämiä, joita se aina jättää, kun äippä vahtii koko ajan vieressä.

Äippä ei voi uskoa, että minusta on kilo lähtenyt tavaraa, olen kuulemma vieläkin pikkupullukka, mutta kyllä mulla vähän on mahapussi pienentynyt ja lantio kaventunut kun ylhäältä päin katsoo. ;) Ja ainahan minä tulen pieni pullukka olemaan, kun ruumiinrakenteeltani sellainen olen. Toisin kuin tuo Wallu, joka on ihan laiheliini ja aivan eri luokkaa kuin minä. 4,5 kg olisi ihannepaino, ehkä mie siihen vielä joskus pääseen, mutta tämäkin on hyvä.

Tänään oli taas lämmin ulkoilupäivä, tuli vietettyä Wallun kanssa melkein koko päivä ulkotarhassa ja valjastellessa. Sain juosta taas risukepin perässä vapaana ja kävin minä vähän pihan ulkopuoliseenkiin maailmaan tutustumassa, mutta se oli liian jännää minulle. Hoitakoon Wallu jatkossakin noita ulkomaailman suhteita, miulle riittää oma piha.

Tässä pari ulkotarhakuvaa edellispäivältä. Meidän kesäkulkureittikin on avattu käyttöön, eli pesuhuoneen ikkuna, jonka kautta pääsee kätevästi itse kulkemaan tarhaan ja takaisin hyppäämällä kylpyammeen reunalle. :)
Wallu poseeraamassa siinä.
665693.jpg

Ja mie vaan nätteilen (ja ihailen Wallun komeutta)
665695.jpg