Hmpf, äipän mielestä olin taas huvittavan näköinen tän korvani kanssa. Mutta mä varotan, mulle ei naureskella, tai tulee tassusta. *heristää nyrkkiään*
563634.jpg

Jooh, se on taas viikonloppu. Toivottavasti tulee lämpimät ilmat, että pääsis taas äipän kanssa oikein pidemmäksi aikaa pihalle ulkoilemaan.
Kisullakin tuntuu olevan oikein kunnolla kevättä rinnassa. Se kurnuttelee ja hurisee ja purisee ihan koko ajan ja leikkii päivät pitkät leluhiirillä. Siis se saattaa tuntitolkulla juosta ton yhden hiiren perässä. Välillä kuljettaa sitä toiseen huoneeseen ja sitten jatkaa taas. En mä ainakaan jaksais.
Mut kyl se onneks välillä rauhottuuki ja pistää maaten.
563622.jpg

Hyvä, koska mua ei just nyt kiinnostas riehua ja siks tuijotan sitä tiukasti, että tajuais mitä mieltä olen sen päättömästä riehumisesta.
563629.jpg

Mutta ooooiiiikeen hyvää viikonloppua kaikille! Mä meen nyt jatkamaan uniani.
563632.jpg