Ei tullut hienoa ulkoiluilmaa täksi päiväksi, nytkin siellä sataa hiukan vettä. Mutta sillon kun ei pääse pihalle, voi sisällä keksiä vaikka mitä puuhaa. Yksi kiva puuha on leikkiä mittanauhalla! :)
Mä riehuin tuon mittanauhan kanssa lattialla ja kieriskelin sen kanssa, kun otettiin pieni matsi. Kuvittelen että olen viidakon suuri tiikeri ja taistelen myrkyllistä jättiläiskäärmettä vastaan. Mä tietty vein voiton tiukassa taistelussa ja vedin pienet voiton kierteet vielä lattialla.
565785.jpg

Ai mitä. Sä kuvaat vai. No en mä nyt sit enää leiki. Ihan tyhmä leikki se olikin.
565787.jpg

Mutta toi Kisu pääsi uuteen paikkaa, jossa se ei ole vielä ollutkaan, nimittäin tonne vaatekaapin päälle, jonne mä pääsin heti tekemään tarkastusta, kun toi kaappi tuli. Äippä nosti Kisun sinne ja siellä se sitten haisteli paikat läpi ja tuijotti pyöreillä silmillään maisemia.
565789.jpg

Kun se pääsi alas sieltä, se jatkoi edelleen tota tuijottamista pyöreillä silmillään. Aika maaninen katse.
565790.jpg