Pakko kertoa tässä heti ekaksi, kun sille yhden naapurin harmaaraidalliselle reviirintunkeutujakissalle meinasi käydä yksi päivä aika köpelösti. Se meinas nimittäin jäädä auton alle, eikä minkä tahansa auton alle, vaan äipän auton alle. :o Äippä oli just pihasta lähdössä, kun se kissa tuli meidän pihasta (eli MUN reviiriltä TAAS kerran) siihen tielle ja jähmettyi kauhusta siihen, kun toisestakin suunnasta tuli samaan aikaan auto. Äippä ei ensin edes huomannut sitä, mutta onneksi kuitenkin huomasi ajoissa ja sai jarrutettua. Se kissa katsoi äippään pelokkaasti ja luikki äkkiä takaisin MUN pihaan.

Vaikken mä siitä kissasta tykkääkkään kun se aina tunkeutuu mun pihaan ja aina sitä saa olla pois ajamassa, niin olis se silti ollut kauheeta jos se auton alle olis jäänyt. Onneks sattui äipän auton eteen, ettei kenenkään kissanvihaajan tielle, kun sellaisiakin on, uskokaa tai älkää, jotka oikeen tahallaan ajaa meidän kissojen päältä jos siihen tilaisuuden saa. Eli pysykää kamut sisällä, pysytte turvassa, ettekä aiheuta hermoheikoille äipille turhaa sydämentykystä.

Ja sitten takaisin päätähtiin, eli meihin. Äippä väittää että oon muka joku yltiöhellyydenkipeä pusupoika nykyään. Koko ajan pitäis olla äippää pusuttelemassa ja pyörimässä kintuissa. Ei kuulemma saa tietokoneellakaan istua rauhassa, kun koko ajan pitää kumartua matalaksi, että mä saan nostettua etutassut äipän polvelle ja antaa pusun ja muksun naamaan. Mitään en kuitenkaan myönnä.

Äipällä alkoi jo viime viikon maanantaina kesäloma, joten ollaan nyt paljon vietetty aikaa päivisin yhdessä. Hienoina päivinä ollaan oltu melkein koko päivä pihalla, mutta nyt on ollut vähän pilvisempää säätä, joten on täytynyt sitten vetää kunnon ralleja Kisun kanssa.

Hyvää viikonloppua kaikille kamuille, toivottaa sohvanvaltija, eli minä. ;)
612193.jpg