Tervetuloa meille. Minä olen aina tässä ovella vastassa odottamassa raapimapuuni päällä sinua ja tervehdin iloisesti kaikkia vieraita. Olen myös paras ystäväsi, mikäli tuot herkkuja tullessasi. ;)
528538.jpg

Jaa että ei meille ole ketään nyt tulossa? No, odottelen tässä silti, eihän sitä koskaan tiedä vaikka sieltä tulisi taas sellainen laatikollinen ruokaa.
528539.jpg

Älkääkä välittäkö ekassa kuvassa näkyvässä likaisesta lasista, minkäs minä sille voin että kosteasta nenusta jää kaikkiin ikkunapintoihin aina tuollaisia läikkiä, kun minä makoilen siinä nenu kiinni ikkunassa. ;)

Sarjassamma Vakiopaikkoja esittelemme Wallun kanssa meidän vakipaikkoja, jotka on meille tärkeitä ja joista me tykätään. Ensimmäiseksi esittelin tietty tätä minun ja Wallun raapimapuuta, joka on heti ulko-oven vieressä keskeisellä paikalla kodissamme ja jossa usein vietetään aikaa ja jota ohimennen ja muutenkin aina raavitaan ja jonka ylätasolla on ihana nukkua tai muuten vain olla ja makoilla. Paljon on tuo puu kokenut, mutta silti on vielä ihan priimakunnossa. Välillä täytyy vähän käydä tassutaistelua yläpaikasta ja yleensä se on Wallu joka voiton vie ja sitten se on siinä vähän aikaa voitettuaan, mutta lähteekin jo pian pois ja minä pääseen taas siihen makoilemaan ja kyttäämään ulko-ovelle päin. :)

Mutta nyt täytyy lähteä vetämään super-rallia Wallun kanssa ja ryttäämään mattoja! On sellainen vinha tunne turkissa, että nyt täytyy viilettää tuhatta ja sataa. :) Äippä yritti kuvata meistä vähän videopätkääkin kun me riehuttiin Wallun kanssa, mutta heti kun äippä tuli kameran kanssa lähelle, me lopetettiin leikkiminen ja tuijotettiin vaan kameraan. Ja ketään tuskin kiinnostaa nähdä minuuttitolkulla meidän tuijotusta. ;D