Oltiin eilen äipän kanssa taas valjastelemassa ja tällä kertaa sillä oli kamerakin mukana, joten pari ulkoilukuvaa siis tiedossa. Tällä kertaa ei tarvinnut ajaa pois muita kissoja mun reviiriltä, ne tajusi pysytellä piilossa nyt kun meikäläinen oli reviirintarkastuskierroksella. Paria fasaania mä kävin kyllä hätyyttelemässä, ne lähti kauhealla ryminällä karkuun kun meikäläinen teki yllätyshyökkäyksen. :D

Tässä niitä kuvia. En vaan voi sille mitään, mutta toi poseeraaminen on niin veressä, että pakko on aina välillä mennä johonkin siistiin asentoon ja antaa äipän ottaa musta kuvia. Suurin osa kuvista kun on sellaisia että niissä näkyy vaan mun peräpäätä, niin vastapainoksi täytyy poseerata välillä.
550676.jpg

Oon myös hoksannut tollaset kivat tikapuut, jotka naapuri on laittanut autotallin seinää vasten pystyyn. Ekalla kerralla kun ne näin, kiipesin heti parin metrin korkeuteen, sillä välillä kun äiskä käänsi sekunniksi katseensa. Heh, oli sillä hommaa saada mut alas sieltä, kun olisi halunnut kiivetä vielä korkeemmalle ja meinasin vetää tikapuut mukana kun tarrauduin niihin kiinni, äiskän kiskoessa mua alas. :D
Eilen en viittinyt kiivetä niihin, tyydyin vaan taas poseeraamaan.
550675.jpg

Mutta sitten löysin yhden toisen vielä kivemman kiipeilypaikan, nimittäin oikein kunnon kiipeilypuun! Voi vitsit, se on just sellanen kiva kun toivois että sellanen olis sisälläkin kun siihen on hyvä raapia ja sinne päälle on kiva kiivetä.
Näin mä sitten kiipesin sinne tähystelemään.
550677.jpg

Ja sitten loppuun vielä pieni poseeraus puun päältä. Tonne pitää ehdottomasti mennä toistekin, sen verran kiva paikka se oli.
550678.jpg