Tämän kertaisen kissakuvahaasteen aiheena on korvat.
No tähän haasteeseen mun on ihan pakko osallistua sellaisella kuvalla, jossa mulla on korvat nurinkurin, sehän on mun erikoisosaamiseni. :)

Tässä joku päivä taas kuuntelin maailmaa korva väärinpäin ja äippä oli tietenkin tapansa mukaan ottamassa siitä kuvaa.
522092.jpg

Toisessa kuvassa mulla on toinen korva nurinkurin ja toinen muuten vaan luimussa.
522093.jpg

Täällä on muuten ihan kesä! Eilen ja tänään ollaan oltu äipän kanssa pihalla, se on tarjennut t-paitasillaan ottaa aurinkoa ja minä olen muuten vaan nautiskellut auringon paisteesta. Eilen istuttiin päivällä pari tuntia pihalla, äippä tuolissaan ja minä yli kaksi metrisen aidan päällä, josta oli hyvät kyttäysmaisemat. Alkoi siinä sitten niin ramasemaan, että melkein nukahdin siihen aidan päälle, kun laitoin maate. Äippä sitten nosti mut sieltä alas ja kantoi sisälle ja olin ihan velttona kun äippä mut nosti. Ai että kyllä maistui uni illalla kun oli koko päivän ulkoillut. :) Ja tänään on ollut sitten vielä lämpimämpi kuin eilen, oikein hellesää! Ihanaa. :)