Oi että, eilen sattui jotain tosi kivaa! Se ei ollut kivaa, että äippä oli koko päivän jossain Tampereella, mutta illalla kun se sitten palasi kotiin, sillä oli jotain tuliaisia meille! Nimittäin kiva CatDancer -lelu! :D Äippä on sellaista meille vaikka kuinka kauan metsästänyt ja tuolla se sitten törmäsi sellaiseen ja osti heti meille tuliaiseksi. Me leikittiin Wallun kanssa sillä heti kun äippä otti sen esille. Minä ravasin ja hypein sen perässä tosi hienosti ja Wallukin innostui siitä ihan hirveästi, jopa niin paljon että äippä jo ajatteli että nyt se sekoaa. :) Wallu pyydysti sitä ihan hullun kiilto silmissä ja mun piti silloin odottaa vuoroani, kun en uskaltanut mennä väliin.

Sitten tapahtui jotain vielä ihanempaa. Äippä kävi nimittäin illalla vielä postissa, kun sille oli kuulemma tullut joku paketti. No ei kestänyt kauaakaan kun se jo hurautti takaisin kotiin ja ovella huuteli heti että Kisuu, tules katsomaan, äkkiä, äkkiä! No minähän juoksin äkkiä katsomaan kun kerran huudettiin ja voi vitsit sillä oli joku pieni laatikko mukanaan, joka haisi ihan....RUUALTA! :D

Menin aivan onnesta sekaisin, kun äippä tyhjensi laatikon sisältöä lattialle, siellä oli kuivaruokaa, pussiruokaa ja purkkiruokaa -  ja kaikki meille. Voi että miten iloiseksi siitä tulin! Wallukin sai jotain uutta kuivaruokaa vaihteluksi noille muille ruuilleen, mutta loput olikin sitten minulle. Minä sain pienen kuivaruokapussin myös, sekä pussiruokia ja pari purkkiruokaakin. Ja mikä parasta, me saatiin tilauksen mukana 8 Royal Caninin näytepussia! Äippäkin oli ihan ihmeissään, että mitäs tämä nyt tarkoittaa, että enhän minä tällaisia tilannut. Hih, mutta sitten se hoksasikin että ne oli ilmaisnäytteitä ja kelpaa kyllä meille. Aika moni niistä oli sellaisia makuja joita ei olla ennen maisteltu. :)

Mutta ei se ihanuus vielä siihen loppunut. Nimittäin siitä laatikosta, jossa ne ruuat tuli, siitä sai ihan mielettömän kivan touhupaikan! Se laatikko on tosi pieni, että Wallu ei sinne mahdu ja minäkin mahduin juuri ja juuri kun oikein ähkein ja puhkein ja sain kuin sainkin vedettyä pyllyni sinne laatikkoon.
Ja näin minä siellä sitten istuin ja poseerasin äipälle. Laatikko vähän venyi liitoksistaan, kun minä sinne ahtauduin ja yhtään ei jäänyt ylitilaa. ;)
514368.jpg

514369.jpg

Wallukin kävi sitä tutkimassa, mutta sitä se ei niin paljon kiinnostanut, joten minä omin sen itselleni leikki- ja makoilupaikaksi!
514367.jpg

Ps. Päivitettiin tuonne meidän Ruokaappi -sivulle ne uudet ruuat. ;)