Äippä on tässä lähiaikoina kovasti penkonut vanhoja valokuvien kätköjä ja nyt se haluaa ehdottomasti laittaa pari vanhaa kuvaa esille niiltä ajoilta kun Kisu oli vielä pieni pentu ja vähän aika sitten meille tullut.

Nämä kuvat on otettu n. viikko - kaks sen jälkeen kun Kisu minun seurakseni tuli. (Joo ja älkää välittäkö tosta allövaaleenpunasesta peitosta, ei ollu mun idea hankkia ton väristä). Aluksi Kisu pörhisteli ja vähän suhisi mulle ensimmäisen päivän, vaikka mä yritin vaan tehdä kiltisti tuttavuutta. Pian asetelma kääntyi kuitenkin niin, että mä vaan jatkoin normaalia elämää ja toi likka alkoi uteliaana tekemään tuttavuutta mun kanssa ja voitte kuvitella että se seurasi mua joka paikkaan mukaan ja teki kaiken niinkuin minäkin. Kattokaa nyt näitäkin. Likka liimautuu niinkun ihan pebaan kiinni, ei mitään hajurakoa jättänyt.
543853.jpg

No mä tietty jatkoin uniani ihan normaalin malliin, enkä välittänyt tosta iilimadosta.
543852.jpg

Myönnettäköön että välillä oli vähän hankaluuksia löytää hyvää asentoa...
543851.jpg

Mutta sitten me löydettiin yhteinen sävel.
543856.jpg

Ja loppuun vielä tällänen aika nöyryyttävä kuva, kun toi likka kävi vähän liikaa tassuiks. Mut minkäs mä sille voin että naiset kiinnostuu tällasesta komeesta kollista. ;)
543857.jpg