Tänään vietetään mun 5-vuotissyntymäpäivää, sattui tosi lämmin ja aurinkoinen päivä mun synttäreille. :) Heti aamulla sain äipältä onnitteluja ja pusuja ja hyviä herkkuja. Kisukin antoi mulle pusun aamulla, ettei vaan olis suunnittelut sitä jo aiemmin. Olin äipän kainalossa kun Kisu tuli pusuttelemaan, ei se kyllä kauheesti kiinnostanut mutta en viittinyt sille ärähtääkään. Enemmän mua kiinnosti ne herkut mitä äipällä oli.
Käytiin vähän ulkotarhassakin äipän kanssa, kun se tuli ottamaan musta kuvia.
484655.jpg

484656.jpg

Mä vaan ravasin kameraa karkuun, eikä se montaa onnistunutta kuvaa musta saanut. :D
Tänään mennään kuulemma vielä kunnolla valjastelemaan pihalle. Jes! Ja päivällä saan kuulemma maksaa ruuaksi, näin kun äippä otti sitä eilen pakkasesta sulaamaan. Ihanaa, en mä muuta toivonutkaan kuin valjastelua ja maksaa. :)

Tässä vielä virallinen synttäriposeeraus tältä päivältä.
484654.jpg

Ei ollut mun idea laittaa tota rusettia kaulaan, mutta kyllä Kisukin sai tyttöjen rusetin kaulaansa synttäripäivän kunniaksi:
484709.jpg

Mutta nyt mennään Kisun kanssa ulkotarhaan, kun täällä alkaa kuulemma imuri laulamaan. Otetaan Kisun kanssa vähän arskaa ja päivällä vois ottaa kunnon rallikisat ja muutenkin vähän leikkiä, oon niin leikkisellä tuulella ollut tänään. :)
Kiitos jo tulleista onnitteluista ja erityiskiitos Kirrelle ja Vienolle kivasta synttärikortista! :)