Voihan kissanviikset sentään, talvi tuli takaisin. Eilen satoi jo ihan hiukan lunta, mutta ajattelin että ei kai sitä enempää tule. Noh, tänä aamuna oli maa hiukan valkoinen ja päivän mittaan on lunta satanut pikkuhiljaa enemmän ja nyt sitä on taas ihan kunnolla tuolla. Ihan mälsää, olisin jo halunnut että tulee kevät, mutta taitaa siirtyä eteenpäin.

Äippä haluaa välttämättä laittaa tähän yhden nolon kuvan musta Misuli -pehmokissan kanssa.
450270.jpg

Siis toi on sellanen pehmolelu joka on tullut taloon kun olin pieni poika ja siitä asti olen sitä inhonnut. Heti ekaksi kun sen näin, kävin siihen käsiksi ja retuutin sitä oikein kunnolla. Näiden vuosien aikana olen tappanut sen monta kertaa, mutta aina se jostain ilmestyy esiin. Nyt äippä löysi sen taas jostain kaapista ja kysyi multa heti että muistankos tämän vielä. No tottakai muistin ja tapoin sen taas kertaalleen niinkuin aina. Eli tiukka ote kissasta, hampaat kaulaan, vahvat takajalan iskut ja kissan retuuttaminen niin että varmasti on nirri poissa. Ennen tuon kuvan ottoa olin sen taas tappanut, mutta äippä ei ehtinyt ottaa siitä kuvaa, joten sitten mun täytyi poseerata sen kanssa. Mun ilme ehkä kertoo, että me ei olla mitään parhaita kavereita.

Ja loppuun vielä yksi mustavalkokuva musta, kun katselin maisemia ja pesin naamaa siinä samalla.
457821.jpg
Kevättä odotellessa...