Sain tässä pari päivää sitten saalista! Ja ihan itse nappasin! Se maistui oikein hyvältä ja siitä tihkui ihanaa verta. :) Hiukan siinä tosin oli muovinen sivumaku...

Niin kattokaas kun äippä oli jättänyt keittiön pöydälle mun iltapalalihapussin lämpenemään ja mun mielestä siinä iltapalan tulemisessa kesti aivan liian kauan, joten mä päätin itse hakea iltapalani sieltä pöydältä! Nappasin lihapussisaaliin pöydältä, kannoin sen toiseen huoneeseen, tapoin sen ja söin hyvällä ruokahalulla. Vitsit että oli hyvää! :)

Kun äippä sitten tuli antamaan mulle iltapaa, se vähän ihmetteli että mihin se lihapussi on hävinnyt ja aavisti heti että Suuri Saalistaja Kisu on sen napannut. Ja sieltähän äippä sen löysi keskeltä lattiaa; pussin raato raadeltuna ja silputtuna pitkin poikin ja lihat parempiin suihin kadonneena. Hih, äippä sai sitten siivota jäljet ja sanoi että olen ihan mahdoton. Jaa miten niin, minäkö! :)

Loppuun tällainen mietiskelykuva musta. Tähän matolle minä sen saaliini toin ja tapoin.
438283.jpg

Ja sitten vielä Wallu-kuvabonus. Wallu ja Wallun söpö nenä. <3
438282.jpg