Taitaa olla kevättä ilmassa, aurinko paistaa ja lumet on melkein kokonaan sulanneet, pieniä kohtia lukuunottamatta. Minäkin olen alkanut viihtymään pihalla, kun ei ole kamalaa lunta ja pakkasta, olen oikein pyytänyt sinne Wallun seuraksi. :)
Kevät on tuonut tullessaan myös naapurin kissat hengailemaan meidän pihaan, niin että Wallulla menee hermot reviiritunkeilijoihin. Tänäänkin se murisi ja pörhisteli häntäänsä sille harmaaraidalliselle kollille, joka taas erehtyi tulemaan Wallun reviirille. Minä en jaksa niistä stressata, mutta Wallulle nuo reviiriasiat on aika tärkeitä.

Minä olen enemmänkin keskittynyt kasvien hoitoon. Äipällä meni hermot kun olin kiellettyjen kasvien perään, joten nyt mulla on omaa ohraa kasvamassa, jota saan hoitaa ja syödä! :) Näin mä sitä lyhennän, ettei kasva liian pitkäksi.
450271.jpg

Ja kattokaas miten kivasti saan kosketettua kielellä nenän päätä. :)
450273.jpg