Voisin esitellä tämän meidän uuden hiekkalaatikon, tällänen se nyt sit on:
434019.jpg

Aika kiva. Ja tosi iso kun vertaa siihen vanhaan, vaikkei sekään mikään pieni ollut. Tuolla on tilaa kaapia ja kaivaa ja raapia seiniä oikein kunnolla. :)

Mut kattokaa mitä toi likka aina tekee! Se tunkee nenänsä mun pyllyyn ja nuuskii sitä! Siis joka ikinen kerta kun mä tulen pihalta, Kisu liimautuu heti mun takapuoleen kiinni ja kulkee nenä kiinni mun perskarvoissa ihan kuin joku perävaunu.
434020.jpg

Ja sitten se vielä nuoleskelee huuliaan... En mä kyllä aina ihan ymmärrä sitä.
434022.jpg

Mutta semmonen käytös ei kyllä vetele, joten mä päätin mennä seisomaan Kisun päälle. Tai siis yksi jalka mulla vaan oli Kisun niskassa. Seisoin tollee kolmella jalalla jonkin aikaa ja mietein purisiko sitä niskaan ja aloittaisi painimatsin. Kyllä mä vähän yritin mutta ei se halunnut painia.
434024.jpg