Olen taas toiminut äipän henkilökohtaisena avustajana ja apulaisena. Kun Wallu kerran auttoi äippää pihahommissa, minä päätin auttaa äippää sisällä. Olen toiminut mm. tulostusvahtina ja siivousapulaisena. Yksi päivä autoin äippää lukemaan johonkin tylsään tenttiin:
483155.jpg

483156.jpg

Äippä kyllä väitti että musta oli enemmän haittaa kuin hyötyä, kun makoilin sen papereiden päällä eikä se muka sitten voinut lukea. Mutta minkäs mä sille voin että se teksti nyt vaan oli niin tylsää, että nukahdin siihen samantien.

Ja yksi ilta kun äippä päästi minua ja Wallua illalla ulkotarhasta sisälle, lensi samalla sisään myös joku kamala yöperhonen. Äippä käski mun pyydystää se ja minähän tein työtä käskettyä. :) Liikuin salaman nopeasti ja pian perhonen oli kiikissä. Päätin sitten tietenkin myös syödä sen. Se oli aika hyvää. :D Äippä sanoi että olen ällö, Wallukin katseli vierestä tyrmistyneenä. Mutta eihän sitä nyt sovi pientä iltapalaa syömättä jättää.

Ja tiettekö, huomenna Wallu vanhenee taas ja täyttää jo viis vuotta! Wallu on kuulemma toivonut synttärilähjaksi suurinta herkkuruokaansa (eli maksaa) ja paljon valjastelua äipän kanssa. Minä kun en voi noita kumpaakaan antaa, niin ajattelin että voisin antaa Wallulle pienen synttäripusun, jos vaan kelpaa. Pahoin pelkään kyllä, että sitä ei mun pusut kiinnosta... Tai sitten voisin pyydystää sille jonkin ötökän iltapalaksi, hmmm.. täytyy laittaa mietintään. Vai olisko teillä kavereilla parempia ehdotuksia mitä tuolle Wallulle vois syndelahjaksi antaa? En oikein keksi mitään kivaa.