Äippä vei mut eilen eläinlääkäriin, piti ottaa pissanäyte ja tsekata virtsakidetilanne että onko liuenneet vai ei. Noh mä kuitenkin päätin että multa ei mitää virtsanäytettä oteta ja päätin lirauttaa pissat kesken automatkan. Siinä sai sitten eläinlääkäri tunnustella tyhjää rakkoa ja totesi ettei sieltä mitään pissanäytettä saa. Heh pääsin paljon vähemmällä kun mulle ei tehty mitään. Sen sijaan äippä osti mulle taas paljon ruokaa, että ei se silti halvalla siitä reissusta selvinnyt. ;)

Niin ja Kisulla on tänään nimpparit, eilen äippä siitä muistutti mutta sitten kuitenkin unohdettiin se ensin tänään. Kisua sai vähän herkkunappeja ja uutta ruokaa tänään ja sitten se on leikkinyt pitkin päivää äipän kanssa pallollansa ja riehunut pahvilaatikossa. Mä en ole oikein jaksanut osallistua leikkeihin, on ollut tärkeät kyttäyskeikat, kun yksi naapurin kissoista taas erehtyi tänään lähelle mun reviiriä, murr.

Ja on muuten ihan pirun kylmää pihalla. Eilen en ollut ollenkaan pihalla, mutta tänä aamuna olin ulkotarhassa alle 10 minuuttia, ei siellä kauemmin viihdy, tassut jäätyy hyrrr.