Kyllä on tylsää kun ei ole taaskaan päässyt niin usein tänne kuulumisia kirjoittelemaan. Äippäkin on jossain töissä ja sitten kun se tulee kotiin, se on niin väsynyt ettei jaksa koneella miettiä meidän blogia kun muutenkin istuu koko työpäivän koneella, pöh. Ja eilen se tais olla jostain ihan toisesta syystä niin väsynyt. ;) Eilen oli mullakin ihan väsy päivä, kun ei mitään mielenkiintoista tapahtunut.

Mutta tänään on sitten ollut jo hiukan enemmän jännitystä päivässä. Se sama harmaaraidallinen tunkeutuja nimittäin tuli taas käppäilemään MUN pihalleni! Mä tuijotin sitä metrin päästä ja murisin sille. Harmi vaan että siinä oli ikkuna välissä, eikä se kuullut mun varoituksia. Juoksin ikkunasta toiselle häntä paksuna muristen ja tuijotin sitä murhaavasti. Hittolainen kun en päässyt lähtemään sen perään, äippääkin laiskotti taas niin ettei se jaksanut lähteä mun kanssa juoksemaan sen kissan perään. Mutta kyllä mä sille vielä joskus näytän...

Nyt kuitenkin takaisin nukkumaan, purrrnau!
294160.jpg