Siis eihän se oo mikään uus juttu, mun korvani on nurin kurin harvase päivä. Ja aina se äippä vaan jaksaa napsia kuvia mun muka "hölmön näköisestä korvastani". Siis kiitti vaan. Sillä tulis varmaan kokonainen valokuva-albumi täyteen mun 'korva nurin kurin' kuviani. Korvan väärin päin kääntäminen vaan on niin kivaa hommaa ja usein jätän sen siten moneksi tunniksi. Nyttenkin nukuin äipän sängyllä monta tuntia ja korva koko ajan väärin päin. Mutta kun se vaan on kivaa. :D

Vai eikö muka näytä kivalta!
298557.jpg

Äippä sais vaan olla tyytyväinen kun mä näin helpolla annan sen tutkia mun korviani. Sen ei tarvitse tehdä mitään, senkuin katselee vaan korvaani sisälle. Ja onhan se sanonutkin että mun korvani vallan häikäisee puhtaudellaan, heheh mä pidänkin niistä hyvää huolta. Ja kyllä noita korvakarvoja vähän silittääkin saa, kurrrr..

Ja pakko laittaa vielä muutama vanhempi 'nurin kurin kuva' todistukseksi kuinka hyvin mä tän taidan ;) Ja se on melkein aina tuo sama korva. ;)
298577.jpg298578.jpg
298580.jpg