Toi Kisu on sitten ihan mahdoton nykyään, se tekee kaikkea kiellettyä. Johtojen pureskelun onneksi lopetti sen pahanmakuisen suihkeen avulla, mutta nyt se pirulainen on alkanut syömään mun ruokiani. Siis kun mun kuivaruokaa aina turvotetaan kosteaksi ja se on tossa keittiön tasolla aina turpoomassa, niin Kisu on jo muutaman kerran hypännyt siihen pöydälle (joka on ehdottoman kielletty paikka) ja sitten se moukka on kauhealla vauhdilla ahminut mun ruokani. >:( Se haisee sen mielestä varmaan niin ihanalta, mutta ei se niitä silti saa syödä, ne on mun erikoisruokiani!

Kerran äippä laittoi sen ruokakupin päälle kannen sitä suojaamaan ja painavan mukin vielä päälle ja kuvitteli ettei Kisu niitä nyt saa syötyä, mutta väärin luuli. Kisu työnsi mukin ja kannen pois ja rohmusi taas mun ruokaani uskomattomalla vauhdilla. Kova kolina paljasti äipälle taas Kisun aikeet ja nyt sen täytyykin laittaa Kisu siksi aikaa muualle kun se turvottaa mun ruokaani. Siis ei voi olla noin pohjaton maha ja ainainen nälkä tolla läskiperseellä!
Kisu ei kyllä ansaitsisi lainkaan joululahjoja, sellainen ilkimys se on. Kisun lahjat voikin siten suunnata suoraan mulle, heh. ;)

Ja yks toinen juttu, miks mä ansaitsisin Kisun lahjat on se että mä annan äipän hoitaa mun hampaitani aika hyvin nykyään. :D Se antaa mulle päivittäin Virbac C.E.T hammastahnaa ja se maistuu ihan sairaan hyvältä, otan sitä ihan innoissani! Hampaita olen antanut aika hyvin myös harjailla. Ennen sain Bucacattia, mutta se ei ollut ollenkaan niin hyvää kuin tuo Virbac. :)
Että niin kiltti kissa minä olen ollut, kyllä olis parempi muutama lahja siellä kuusen alla mullekin olla.

Ja loppuun vielä pari siluettikuvaa, kenestä muustakaan kuin minusta!

300724.jpg

300725.jpg