Ärrr, mä kyllä näytän noille kaikille pyykkipojille. Mä pureskelen ne hengiltä. Mulla on äipän mielestä muka huvittava tapa pureskelle pyykkipoikia, mutta mun mielestä siinä ei ole mitään huvittavaa. Kun mä tulen ulkotarhasta ja näen että pyykkitelineessä on pyykkiä kuivumassa, eli myös pyykkipoikia mä syöksyn pyykkitelineen vieressä olevalle korkealle jakkaralle ja siitä tassuin pureskelen pyykkipojat lommoille.
Nälkä kuitenkin kasvaa syödessä ja mun on pakko tavotella niitä pidemmälläkin oleva pyykkäreitä, joten mä kapusin horjuvin askelein huteran pyykkitelineen päälle ja kävelin niiden ohkaisten jutskien päällä keskemmälle, äipän pidellessä telinettä pystyssä. Kävin läpi melkein kaikki pyykkipojat ja pureskelin niitä oikein antaumuksellisesti. Äippä vaan nauroi mun touhuani, mutta mä vaan tuhahdin takaisin ja jatkoin pureskelua, kunnes äipän täytyi jo vähän laittaa stoppia mun touhulle. Ne on aika kivan näköisiä osa nyt, hehheh. ;)