Moikka kamut! En olekaan muutamaan päivään kuulumisia jaksanut kirjottaa, mutta ehkä nyt olisi jo aika. Oltiin siis Kisun kanssa siellä kamalassa paikassa, jota noi kutsuu eläinlääkäriksi. Sillon oli kauhea lumimyräkkä ja Kisukin maukui koko menomatkan vaikka yritin välillä karjaista sille että olisi hiljaa. Kisu kävi ekaksi rokotuksilla ja meitsi venas vuoroaan, vaikka mietein kyllä että olisi pitänyt karata. Kun sitten jouduin sinne huoneeseen niin alkoi kamala ronkkiminen ja tutkiminen ja tunnustelu. En silti viitsinyt murista tai sähistä sille vaikka yritinkin pöydältä karata ja peruuttaa pois. Sitten ne lykkäs mulle jonkun piikin mikä alkoi kauheasti nukuttaa, mutta en antanut periksi, en sitten millään! Ihmisetkin tuskastelivat että enkö mä ikinä nukahda, mutta pakkohan se oli sitten loppujen lopuksi antaa periksi. Heräsin automatkalla sieltä meidän kamalasta kuljetuskopasta ja yritin päästä pois, vaikka väsyttikin vielä ihan hirveästi.

Kotona mut laitettiin tonne mun huoneeseen ja siellä sitten hoipuin jonkin aikaa ja yritin päästä johonkin korkeammalle paikalla nukkumaan tai pois huoneesta kun ei se lattialla makoilu oikein inspannut. Tänä aamulla mulle annettiin 5 jotain ihme hunajalta haisevaa tippaa. Kipulääkkeeksi ne sitä sanoi. Ei ne niin pahoja ollut, pari tippaa vetelin pienen pienen kinkkupalan kanssa ja loput nuolin naamastani kun ne törkättiin suunpieleen.

Mut tietteks mikä on kauheeta! Mä en saa lainkaan lihaa! :o Ei ihanaa, herkullista, veristä ja maistuvaa maksaa, eikä muita ihania herkkuja. Mun pitää kuulemma syödä vaan tota lääkeruokaa, ihan mälsää. Toi kuivaruoka on ihan hyvää, mut noi pussiruuat oli aika pahoja, vaikka kyllä ne alas meni kun huuhtoi raksuilla. Siis tää on kyllä ihan törkeetä, Kisu sai sydäntä ja mä sain jotain tyhmää pussiruokaa. Menin Kisun kupille haistelemaan sen ruokaa kun se sitä siinä veteli kauheeta vauhtia nassuun, etten vaan minä nappase välistä. Teki kyllä hirveästi mieli vetästä parit sydämet siltä, mut äippä vahti vieressä ni en voinut. Yritin vedota mammaan surullisella katseellani että mullekin tota! Mutta äippä vaan tyrkytti sitä lääkeruokaa. Tää on ihan kauheeta, mä haluun lihaa!