Eilen mulla oli kunnon kauneuspäivä, niinkuin joka tytöllä pitää joskus olla. :) Ensin äippä leikkasi mun pitkät kynteni taas nätiksi. Roikun velttona äipän sylissä käsivarsien varassa ja kehräsin toimenpiteen aikana. Sen jälkeen oli vuorossa turkin hoitoa. Ensin vähän harjailtiin irtokarvoja kammalla ja sellaisella kivalla kumisukalla. Sitten lopputulos viimeisteltiin vielä ihanan pehmeällä harjalla. Kehräsin ja hurisin ja purisin koko ajan ja puskin äippää ja harjoja vasten ja pyörein maassa kehräten. Voi vitsit että toi on ihanaa puuhaa. :D
Wallua koko puuha ei kiinnostanut pätkän vertaa, sano sitä turhaksi naisten hommaksi ja kieltäytyi tulemasta harjattavaksi. Mutta kyllä äippä sitten senkin pitkät kynnet vähän myöhemmin leikkasi, ettei satu niin paljon kun me painitaan.

Otettiin meistä pari kuvaakin eilen. Tässä Wallu on mun mielestä aika komee kolli hihih :D
268205.jpg

Mutta sitten se kyllästyi kuvattavana olemiseen...
268206.jpg

Ja tuon söpöistä tassuistakin yksi kuva <3
268207.jpg

Minä se vaan katselin pikkutirppoja ikkunasta
268210.jpg

Osaan mä nätisti poseeratakin
268211.jpg

Mut en mä sit kauaa jaksanut poseerata, linnut oli paljon mielenkiintosempia joten käänsin pyllyn kameraan ja jatkoin kyttäyskeikkaa
268212.jpg

Ps. Älkää välittäkö jos tuolla näkyy vielä niitä rn-juttuja sanojen välissä, blogi sekoilee, en minä.