Olen pari päivää kerännyt energiaa varastoon ja tänä aamuna oli sitten pakko vähän purkaa sitä Kisun kanssa. Me juostiin hullun laillaa pitkin kämppää vuorotellen toisia takaa-ajaen. Hypittiin sängyille, sohville ja tuoleille ja ponkaistiin niistä lisävauhtia. Matot lensivät nurkkaan ja ihmiset hyppivät sivuun pois meidän hurjapäiden tieltä. Välillä leikittiin äipän kanssa leluhiirelllä. Kisu nouti sitä taas kauhealla vauhdilla ja minä kalastelin sitä maton alta. Äippä siis viskasee hiiren maton alle ja minä syöksyn perään, huitasen sen sieltä pois ja annan kuolettavan iskun. Sitten piti vielä vähän painia ja jatkaa hullua juoksemista.

Se kyllä vähän otti päähän kun nuo sulkivat tuon yhden makuuhuoneen oven, ettei päästy sinne sängylle enää riehumaan, joten seuraavan kerran kun olin juoksemassa sinne makuuhuoneeseen, täräytinkin suoraan ovea päin. Eihän sitä kovassa vauhdissa huomannut, että se kiinni oli. Mutta ei se mitään, Kisu teki samalla tavalla mun jälkeeni. ;D Vitsit oli kyllä kivat aamuleikit, sai oikein kunnolla riehua ja pääsi tuon pullukka-Kisunkin läskit liikkeelle. ;)